08 maja 2017

Hello!

 Oficjalnie wreszcie mam bloga! Już od paru miesięcy starałam się go założyć, stworzyć, napisać pierwszego posta i nareszcie się za to zabrałam, ale może zacznę od początku. 
  Nazywam się Karolina, w lutym skończyłam 18 lat i pochodzę z małej, śląskiej miejscowości.
    Czego możecie się tu spodziewać? 
To co mnie pasjonuje - zdrowy tryb życia. Oczywiście nie będzie postów jak szybko schudnąć czy tym podobne, bo każda zmiana wymaga czasu, a jeśli długo na nią pracujecie to efekty będą cieszyć bardziej. Posty będą od ćwiczeń, masy motywacji, poprzez przepisy do zmian, które widzę u siebie. Zamierzam również szybko znaleźć fotografa, bo jednak zdjęcia będą ważnym elementem na tym blogu (trzymajcie kciuki, żeby się udało). Możliwe, że znajdzie się tu też parę recenzji. 
  Na dobry początek tyle wystarczy. Do kolejnego (tego właściwego) wpisu! <3

18 komentarzy:

  1. powodzenia w blogowaniu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w blogosferze! Zapowiada się znakomity blog, chętnie będę go czytać :) w sumie tematyka bardzo interesująca, myślę że na pewno będziesz inspirować :) na sam początek życzę jak najwięcej weny i samych wiernych czytelników :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oo powodzenia i wytrwałości! :*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęścia . Ja tez dopiero zaczynam wiec wiem jakie to trudne ale mowia ze początki zawsze są najgorsze. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. hello. witamy.
    zapraszam do wspólnej obserwacji.
    ja już cię obserwuje, byłoby miło gdybyś znalazła się w gronie moich obserwatorów ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości w prowadzeniu bloga kochana! :)
    Czekamy na więcej postów *.*
    Pozdrawiamy, xx
    Nasz blog: ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia życzę w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Tematyka już mi się podoba, z chęcią zaobserwuję ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. POWODZENIA KOCHANA, TRZYMAM KCIUKI :*

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia wprowadzeniu bloga♥ obserwuję i będę zaglądać ;)
    Pozdrawiam, jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać pierwszego posta!
    Powodzenia!!

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu :D
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio zaczęłam ćwiczyć i staram się jeśc zdrowo. Chętnie przeczytam co tutaj napiszesz <3 :D

    Pozdrawiam :3
    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello, dear! <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (Subscribe to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń